fbpx
Image
Image

Actie AOV-ZZP.nl en KiKa wordt in 2014 wegens succes geprolongeerd

Actie AOV-ZZP.nl en KiKa wordt in 2014 wegens succes geprolongeerd

kika
Onze actie voor KiKa, waarbij we voor elke nieuwe AOV-ZZP.nl relatie € 10,- overmaken naar Kika, heeft voor eind 2012 € 150,- opgeleverd. Bedrag is inmiddels overgemaakt. Deze actie wordt in 2013 gewoon voortgezet!

Dank aan allen die KiKa een warm toedragen!

Avero verhoogt premie AOV

Avero verhoogt premie AOV


_0013_Avero
Ook Avero verhoogt haar premie voor haar lopende AOV verzekeringen.

Inmiddels hebben veel Avero verzekerden een premieverhoging in de bus gekregen.Terwijl het professionele intermediair nog geen enkel officieel bericht heeft ontvangen.

Graag adviseren wij iederee ondernemer die een premieverhoging heeft gehad zich bij ons te melden om door te spreken welke mogelijkheden er zijn om deze premieverhoging draaglijker of ongedaan te maken.


Advies is nooit gratis en altijd een goede investering

Advies is nooit gratis en altijd een goede investering

assurantieadviseur

Vanaf 2008 al bij AOV ZZP maar bij de rest van de adviseurs betaal je vanaf 2013 je zelf voor financieel advies. Dat betekent dat je een rekening ontvangt nadat je bijvoorbeeld financieel advies over een hypotheek of arbeidsongeschiktheids- of overlijdensrisicoverzekering hebt gekregen. Door deze rekening weet jij precies wat het advies van de adviseur je kost en wat hij daar precies voor doet. Dat staat ook beschreven in het dienstverleningsdocument van de adviseur.

Dat je voor financieel advies moet betalen is niet nieuw, want financieel advies was nooit gratis. Vroeger waren deze kosten verwerkt in de prijs. De financieel adviseur kreeg deze kosten dan terug via provisie van de bank of verzekeraar waar hij het product voor je kocht. Dit mag nu niet meer.

Weet waarvoor je betaalt aan je financieel adviseur.

De financieel adviseur is verplicht je bij het eerste gesprek te vertellen welke beloning hij ontvangt en welke werkzaamheden hij hier voor doet. Dit staat beschreven in het dienstverleningsdocument (DVD). Dit document moet hij na het eerste oriëntatiegesprek aan je geven.

In het dienstverleningsdocument staat het uurtarief dat de adviseur hanteert. Hij moet ook een inschatting geven van het aantal uur dat hij nodig heeft voor het geven van een advies en het bemiddelen van een specifiek product.

Wat als ik het product uiteindelijk niet aanschaf?

De eerste keer dat je een gesprek hebt met een adviseur wordt meestal een oriënterend gesprek genoemd. Daarvoor worden vaak geen kosten in rekening gebracht. Als je na dat gesprek verder wilt, legt de adviseur een contract aan je voor. Als je dat document tekent, moet je betalen voor het advies. Zelfs als je uiteindelijk geen product afsluit. De adviseur heeft namelijk wel werk voor je gedaan en je advies gegeven. En gratis advies bestaat niet.

Deze website is  SSL beveiligd 

©2025 Dreamview | Designed, Developed & Hosted by DreamView ICT & Internet Services

Hallo ondernemer! Vraag over AOV verzekering voor zelfstandig Professionals? Wilt u teruggbeld?

WhatsApp Chat & Terugbel Service
Close and go back to page