Dé AOV Specialist van Nederland, betaalbaar en professioneel kwaliteitsadvies

Terugbelverzoek

Deel deze pagina

Mensen die u voorgingen

Klantervaringen via enquetes

 De AOV verzekering is bij mij snel en vakkundig geadviseerd verwerkt en geaccepteerd. Scherpe premie..Ik zou deze zeker durven aanbevelen bij vrienden en kennissen. Transparant en helder geadviseerd. Vrolijke vakkundige adviseur!

  • Arnoud heeft mij in de afgelopen maanden erg goed door het woud van A.O.verzekeringen geloodst. Met zijn expertise heeft hij mij niet alleen bij de juiste, passende, verzekering gebracht, maar heeft mij ook geholpen om in deze complexe materie de hoofd- van de bijzaken goed te blijven scheiden.

    Daarnaast spreekt zijn transparante en vriendelijke afrekenmodel mij bijzonder aan (in mijn geval: dus geen provisie, maar een vaste en transparante vergoeding
    Arnoud heeft mij geadviseerd omtrent mijn bestaande AOV. Met een uitgebreid vergelijkingsonderzoek is duidelijk geworden wat de beste keus voor mij was. Helderheid en kwaliteit!

  • Arnoud heeft voor ons een ondernemers-AOV geregeld. Ondanks dat wij beiden afkomstig zijn uit de financiele dienstverlening heeft Arnouds gespecialiseerde kennis ons veel nut opgeleverd. Door creatief en kritisch met ons mee te denken is er een uitstekende oplossing bedacht. Ook de verdere afhandeling was punctueel. Wij werden goed op de hoogte gehouden van het acceptatietraject en wisten steeds waar we aan toe waren.

  • Arnoud Wennekus van AOV-ZZP.nl heeft mij geadviseerd ivm met een switch van AOV verzekeraar. Met een uitgebreid vergelijkingsonderzoek is duidelijk geworden wat de beste keus voor mij was. Ik ben goedkoper uit en de voorwaarden zijn nog beter dan de duurdere vorige polis. Aanbevolen!

  • Arnoud heeft duidelijk een grondige kennis van zijn vakgebied. Hij heeft mij goed geholpen om de AOV aanbieders te kunnen vergelijken. Ook heeft hij mij goed in staat gesteld om de juiste afwegingen te maken bij het afsluiten van de verzekering.

  • Arnoud Wennekus van AOV-ZZP.nl ?TUNE! levert prima werk voor een alleszins redelijke tarief. En zo hoort het ook, ZZP'ers onder elkaar!

  • Ik heb Arnoud leren kennen als zeer inspirerende gesprekspartner en inventief commercieel talent. Arnoud heeft de gave om met een Out of the Box denkwijze tot unieke oplossingen te komen. Bovendien is hij een zeer betrokken persoon. Dit maakt hem een prettig en nuttig contact in mijn netwerk

  • Zijn onafhankelijkhied en vakkennis en zijn unieke garanties op premie- en kwaliteit spreekt mij zeer aan. Ik heb dankbaar gebruik gemaakt van zijn services. Dank je wel Arnoud!

  • Arnoud is in staat gebleken om in hele korte tijd écht te begrijpen wat ik als klant wilde. Hij is daarmee aan het werk gegaan en vervolgens met een aantal goede alternatieve mogelijkheden gekomen. Na de definitieve keuze een bovengemiddelde begeleiding met de nodige druk naar de maatschappij om alles tijdig en conform afspraak te processen. Kortweg afspraak is afspraak. Dit voor een zeer acceptabele prijs. Dit is precies wat ik, als kleine zelfstandige zoek. Prima dienstverlening; ontzorging voor een redelijke prijs!

  • Arnoud Wennekus ken ik via zijn slimme site op internet. Hij biedt daar een mooi overzicht van AOV-producten toegesneden naar je wensen. Van een woud aan verzekeringen, regels en kosten maakt hij een overzichtelijk presentatie waarmee je tot een weloverwogen beslissing komt. Een aanbeveling!


  • Arnoud ken ik als een onmisbare schakel tussen klant en verzekeraars. Hij is een echte doorzetter die zich altijd voor de volle 100% inzet voor de klant. Lost snel en addequaat vragen op en beantwoord ze snel. Uiteraard bezit hij de prettige eigenschap om lekker mee te denken bij ieder vraagstuk. Hierdoor is hij een fijne sparringspartner. Hij ziet veel kansen in de markt die hij niet laat liggen. Kortom: Arnoud weet wat er in de markt speelt en speelt hier met veel vernuft en zonder nonsens op in. Is recht door zee en een collega-vrind voor het leven zoals je dat graag wenst.

  • Via internet ben ik in contact gekomen met Tune en zijn vertegenwoordiging Arnoud Wennekus. Na persoonlijk consult is er een prima advies en uiteindelijke AOW verzekering met Delta Lloyd afgesloten voor acceptabele leges.
    Na deze professionele dienstverlening is ook de after-service persoonlijk en van uitstekende kwaliteit. Ik kan elke zelfstandige ondernemer aanraden..

  • Duidelijke website. Makkelijk leesbare informatie en je kunt er eenvoudig zelf een eerste onafhankelijke vergelijkende doe-het-zelf indicatie berekening maken.

  • Tot nu toe is het AOV Advies de informatie zeer uitgebreid én overzichtelijk dit ervaar ik als erg prettig.

  • Tevreden over de afhandeling van de ingediende claim en de snelheid van betalen. Nou snel weer beter worden!

    Telefonisch correct en vriendelijk. Zeer uitgebreid adviesproces en vergelijkingen. Echt álle vragen zijn welkom (ook over hun verdiensten en onafhankelijkheid) en worden stuk voor stuk naar tevredenheid prima beantwoord. Bij andere partijen waarmee ik sprak ontbrak veel kennis. Arnoud Wennekus weet echt van de hoed en de rand! 

  • Via financieel adviseur bij AOV-ZZP.nl terecht gekomen. Ik heb een positief gevoel hierbij.

  • Direkt, duidelijk en doelgericht. Dat zijn drie facetten die de heer Wennekus altijd in ere hield bij de afronding van onze meervoudige verzekeringscontracten.
    Dit in combinatie met een goede kennis van zaken zorgt ervoor dat men gemakkelijk en comfortabel zaken doet met hem.
  • Goede informatie, snelle afhandeling en zeer goede prijs/kwaliteit van alle AOV verzekeringen in het Persoonlijk het AOV Adviesrapport

  • Goede prijs-kwaliteitverhouding. Snelle voortvarende afhandeling van het adviesgedeelte en de verzekeringsaanvraag. Korte lijnen. Was ook geen vervelende en tijdrovende keuring nodig

  • Goed gevoel. Accountant raadde AOV specialist AOV-ZZP aan. Super geregeld. Betrouwbaar en geen verkopers maar echt adviseurs die in jouw belang meedenken

  • Een goede prijs/kwaliteit verhouding en duidelijke polisvoorwaarden

  • Goede en snelle specialistische kennis in dito dienstverlening. Korte lijnen. Onze aanvraag werd met spoed behandeld en iedereen werkte daar ook daadwerkelijk aan mee.

  • Supergoed advies, onafhankelijk en zér uitgebreid. Ook AOV scherpe prijs, gunstige voorwaarden en snelle administratie

  • Ik heb al heel wat vaker in mijn leven verzekeringen af moeten sluiten. Bij deze AOV bij had ik echter zeker hulp nodig . Wat een ingewikkelde verzekering is dit zeg! Ik werd super geholpen met een onafhankelijke vergelijking en alles werd keurig en helder op een rij gezet en uitgelegd! En werd echt met mee gedacht en werk uit handen genomen. Wel wat papierwerk maar scheelt flink in de premie. Uiteraard hoop ik er uiteindelijk geen gebruik van te hoeven maken

  • Eenvoudig aanvraagproces. Werd uitermate goed begeleid en geadviseerd. Vlotte afwikkeling en een precies passend product, scherpe prijs bovendien. (Laagste premiegarantie!). Jammer dat het wel nog wat papierwerk vergt

  • Een paar jaar geleden deze AOV verzekering gesloten. Nu helaas ziek geworden en AOV-ZZP.nl heeft mij prima geholpen met het indienen van de claim voor een uitkering van mijn verzekering. Alles hierover is bijna geheel via telefoon en email verlopen!! Ik zou deze adviseur een ieder aanraden!!

  • Zeer duidelijk en straight forward, zonder geneuzel en dure advieskosten. Onafhankelijk marktvergelijk zonder poespas. Gemakkelijke afsluitprocedure, goede risico afdekking tegen betaalbare prijs. Blijft duur, maar ja je kan niet zonder!

  • Onlangs een AOV verzekering afgesloten. Vooral transparantie in kosten en de keuzes die je daar zelf in kunt maken vond ik aantrekkelijk.
    Er wordt een aantal, op maat gemaakte, verzekeringen aan geboden waaruit een keuze gemaakt kan worden. Er wordt zeer veel persoonlijke aandacht besteed aan het advies op maat en de verschillen tussen de voorwaarden. Top!

  • Prima en zeer uitgebreide onafhankelijke vergelijking/advies en goede prijs klantvriendelijke medewerkers. Vaktechnisch zeer sterk!

  • Aanvraagproces is duidelijk en goed verlopen. Er is geen medische keuring gevraagd Wel een kwalitieitdekking, maar premiebedrag is ook na een paar jaar nog te te
    doen.

  • Goede prijs kwaliteit verhouding en een polis die mij zekerheid bied als ondernemer voor mij en mijn gezin Onlangs de AOV weer overgesloten naar een andere verzekeraar met opnieuw een mooie korting. Ook door aov-zzp.nl zij attendeerden mij erop tijdens ons jaarlijkse onderhoudsgesprek. Top, eindelijk een actieve belangenbehartiger!|

  • Helaas ben nu na vijf jaar geleden AOV verzekering te hebben, onlangs ziek geworden. Ik ben vanaf het eerste contact met AOV ZZP zeer vriendelijk en respectvol behandeld, er werd de tijd voor me genomen en de gemaakte afspraken werden netjes nagekomen. Er is nu reintegratie geregeld en een coach, betaald door de verzekeraar. Gaat nu inmiddels beter met me inmiddels!

  • Zeer vlotte afhandeling van het oversluiten van een bestaande AOV UWV verzekering. Beter en goedkoper nu!

  • Positief, transparant en duidelijk. Geen problemen gehad met het afsluiten en ik werd voldoende geadviseerd en geholpen voordat ik de verzekering afsloot.

  • We zijn erg tevreden, hebben goede ervaringen met de Adviseur Arnoud Wennekus van AOV-ZZP.nl, en voor de snelle afhandeling!

  • Snelle en perfecte adviesgesprekken en zwart op wit vergelijkingen!. Polis en voorwaarden keurig ontvangen. Heb er een goed gevoel bij.

  • Correcte en snelle afhandeling door zeer vriendelijke en uitermate klantgerichte adviseur (Arnout Wennekes)

  • Zeer goede begeleiding bij de afhandeling, en heel fijn om te zien dat als er problemen zijn, de mensen van Tune! Aov Zzp meedenken over een oplossing voor hun klanten.

  • Ik ben door de adviseur steeds prettig voortvarend behulpzaam en correct behandeld

  • Het word nu wij ziek zijn elke maand goed afgehandeld en als je vagen hebt kun je altijd terecht

  • Ondanks de enigzins moeizame afhandeling van de verzekeringsclaim, voornamelijk door de AOV verzekeraar, is mijn claim, na enige acties van AOVZZP nu alsnog toegewezen. Nu de claim toegewezen is lopen de betalingen maandelijks voorspoedig hetgeen erg prettig is.

  • Na het indienen van mijn claims werd ik gebeld dat alles in orde was. De heer Wennekus was meelevend en oprecht blij voor ons. Hij leefde enorm mee en dat was fijn. Ik ben er zeer blij mee en het heeft me geholpen de last van AOV-ZZP.nl en arbeidsongeschiktheid zijn te dragen.

  • Correcte afhandeling met begrip voor de situatie waarin je zit.
  • Snel, professioneel, klantgericht bedrijf, dat mijn claim ruim binnen de afgesproken tijd heeft afgehandeld! Ik ben zeer tevreden.

  • Helaas door AOV-ZZP.nl aanspraak moeten maken op deze verzekering. Via de mail contact gezocht en een claim ingediend. Alles staat duidelijk omschreven wat er voor nodig is en is inmiddels in behandeling. Gelukkig werd de claim snel toegekend Het helpt in een toch al lastig en onzekere tijd als je arbeidongeschikt raakt om wat voor reden dan ook.

  • AOV-ZZP.nl is nu eens een adviseur die eens doet wat hij belooft, wij hebben een AOV polis en door mijn ongeval hebben wij hierop aanspraak moeten maken.

  • Alles was snel geregeld, van andere mensen hoorden we dat verzekeraars vaak niet betalen of pas heel laat. Gelukkig was dit niet het geval bij AOV-ZZP.nl

  • Snel, duidelijk zonder fratsen geregeld.

  • Het is heel fijn als je ziek wordt je niet in de financiële problemen komt. Dit geeft je meer rust om beter te worden en je bedrijf voort te zetten. De hulp en afhandeling van AOV-ZZP.nl is heel prettig, duidelijk professioneel en vriendelijk

  • Prima duidelijke uitleg. Nette prijs. Heel tevreden.Op advies van een collega ondernemer. Hebben tientallen officiële Linkedin Recommandaties, nog nooit gezien, en niet voor niets

  • Zeer tevreden hoe het advies uitgebreid en geduldig werd uitgelegd. Prijs kwaliteit van de dienstverlening : Uitstekend! Hebben keihard gewerkt voor hun centjes en dat is ze gegund!

  • De medewerkers van AOV-ZZP.nl waren hulpvaardig en vriendelijk zowel op de mail als over de telefoon.
  • Mijn ziekte geeft zorgen maar de AOV die ik heb afgesloten, maakt het een zorg minder. Ik kan mijn maandlasten er nu grotendeels mee betalen. Gelukkig werkt nu ook mijn vrouw nu wat meer.
  • Helder, duidelijke communicatie en bovenal geen verkooppraatjes.

  • AOV-ZZP.nl laat een gevoel achter van een professioneel bedrijf dat weet wat zijn client verwacht. Het schetst duidelijk wat er verwacht kan worden en de prijs/kwaliteit is in verhouding is heel erg goed.

  • Je word heel goed en vriendelijk geholpen.

  • Heb heldere en en transparante informatie van de medewerker ontvangen, zowel telefonisch als schriftelijk.

  • Door een andere financieel adviseer werd mij AOV specialist AOV-ZZP geadviseerd tot op heden is dit een juiste keuze geweest.

  • Makkelijke manier van AOV Adviesaanvragen, en bij vragen wordt er direct contact opgenomen en alles afgestemd

  • Via een intermediair een arbeidsongeschiktheidsverzekering afgesloten geadviseerd door AOV-ZZP.nl de AOV specialist

  • Ook het contact tussen klant en AOV-ZZP.nl is uitstekend. Goed en snel direct klantcontact met een persoonlijke touch Je voelt je klant en geen nummer.

  • Ongeval. Helaas. Uitkering aangevraagd na telefonisch contact te hebben gehad, werd meteen de maand erop geld overgemaakt! Wwerd er maar overal zo snel en
    begripvol gereageerd. een bedrijf van grote klasse!

  • Door verzekerd te zijn voor mijn inkomsten (aanvulling), heb ik de innerlijke rust om rustig(er) te zoeken naar nieuw kansen/bedrijf.

  • Prima afhandeling van de AOV-ZZP.nl inzake mijn ongeval/claim. Duidelijke uitleg bij telefonische vragen.

  • Bedankt voor uw snelle hulp!

  • Goede claim afhandeling bij arbeidsongeschiktheid uiteindelijk en ook werd ik goed op de hoogte gehouden. Ze hebben flink aan de boom geschud bij de
    versjacheraar en met resultaat. Blij mee!

  • De behandeling van onze aanvraag is zeer correct behandeld, met name de bereikbaarheid, afhandeling en klantvriendelijkheid spraken ons aan.

  • Ik ben zeer tevreden over de service en alle onafhankelijke en vergelijkende informatie wie je van AOV-ZZP.nl verzekering krijgt. Zo krijg je inzicht in de verschillen

  • ik kreeg redelijk snel bericht en zaken werden duidelijk afgehandeld, dat gebeurd kennelijk lang niet altijd bij andere verzekeringen?

  • Wegens de ziekte van Crohn ben ik sinds halverwege oktober 2013 ziek geworden. Deze claim is snel en correct toegekend, na keuring door een verzekering- en arbeidsdeskundige. Ook werden de betalingen gestart en dat met terugwerkende kracht! Dikke pluim voor de snelle afhandeling van aov-zzp.nl

  • Snel, accuraat en deskundig en een helder onafhankelijk advies. Ik zou zeker aanbevelen bij bekenden

  • Uitstekend en professioneel geholpen. Snelle afhandeling.

  • Ten eerste werd ik te woord gestaan door een vriendelijke en hulpvaardige medewerker en die had met ook nog heel veel verstand van zaken J.Ik heb de boel
    daarna voor uitgebreid AOV advies onmiddellijk en naar tevredenheid overgedragen

  • Wij wisten niet dat wij een claim konden indienen met terugwerkende kracht. Maar AOV-ZZP.nl wees ons erop , ze hebben het direct serieus behandeld. Wat een
    eerlijke mensen!

  • Ik ben altijd ontzettend vriendelijk benaderd en behandeld. Alle vragen waren welkom. Goed bereikbaar en korte lijnen.

  • Goed duidelijk en uitgebreid Adviesgesprekken gehad. Bespaart mij € 80,- per maand en dat 15 jaar lang. Snel verdiend!

  • Ze doen steeds wat ze beloven, zijn duidelijk en zeer vlot. Je weet waar je aan toe bent bij deze AOV ZZP adviseurs

  • Alles gaat via mijn boekhouder en deze heeft mij AOV ZZP voor de AOV verzekering aanbevolen dus ik ga ervanuit dat hij er goede ervaringen mee heeft

  • Prima verzekering, niet duur, heldere communicatie, via contactpersoon geregeld. Wel duurde de aanvraag via de dokter wel erg lang!

  • Ik werd keurig op de hoogte gehouden en hoefde niet zelf erachteraan. Vervolgens werd de betaling van mijn claim ook nog redelijk snel geregeld. Al met al boven verwachting!

  • Duidelijk advies en uitleg van mijn adviseur Arnoud Wennekus. Weet de weg in het doolhof van AOV Voorwaarden

  • Kosten zijn niet hoog, investering verdien je tientallen malen terug. Goede voorwaarden en je kan altijd terecht. Super!

  • Ik ben uitermate tevreden met de claim afhandeling door AOV-ZZP.nl.

  • Ik heb deze AOV adviseur gekozen, omdat zij kennis van zaken hebben over deze ingewikkelde verzekering. Ook de prijzen lopen zeer uiteen. Maakt haar faam volledig waar wat mij betreft. Hebben tientallen ongekend goede Linkedin aanbevelingen

  • Koste wat moeite om zaken rond te krijgen maar voor mij een goede prijs/kwaliteit en een goede gerenommerde en ervaren partij die voor je belangen vecht, als het nodig is! Belangrijk!

  • Ik ben tussendoor goed op de hoogte gebracht over alle verschillen tussen de AOV voorwaarden. Voor mij is dit een doolhof waar ik zeer weinig van weet. Jullie hebben me zeer goed geholpen. Nogmaals dank!
  • Duidelijke, snelle en nette afhandeling zonder problemen. Aanrader voor alle Zelfstandig Ondernemers !
  • Oprechte klantvriendelijke AOV vergelijker en ook nog goudeerlijk. Door een foutje van hun kant , kreeg ik nog € 50,- teruggestort! #waarmaakjeditnogmee!?

  • Ik ben zeer goed geholpen door AOV-ZZP.nl,en kan het zeker aanbevelen als verzekering voor ondernemers voor ziekte of arbeidsongeschiktheid.Ik heb nog nooit
  • tevergeefs een beroep op AOV-ZZP.nl gedaan. Staan altijd voor je klaar. Altijd snel antwoord.

  • Is wel een wat dure verzekering maar heb je gewoon nodig, als serieuze ondernemer met een gezin

  • Prima communicatie, transparant en helder en oprecht; goede afwikkeling en tijdige uitbetaling
  • Zeer snelle afwikkeling, korte lijnen en zeer vriendelijk en zeer prettig afgehandeld

  • Elke volgende actie in het zeer uitgebreide AOV Adviestraject behandeling word deskundig en grondig bekeken. Je word met elke stap op de hoogte gehouden en je krijgt overal bevestiging van.Ik ben zeer blij dat ik gekozen heb voor deze adviseur en verzekering

  • Heb deze verzekering afgesloten en ben er zeer content mee want je weet nooit wat er kan gebeuren, verzekering is goed, goede service en een snelle afwikkeling. heb het voor mezelf en mijn gezin/bedrijf gedaan. Aanrader!

  • Ik heb goede ervaringen met deze onafhankelijke AOV Vergelijkers Ze zijn telefonisch goed bereikbaar, zijn erg vriendelijk en Deze onafhankelijke is zijn geld echt waard. Verdienen dik geld voor je!

  • Er wordt duidelijk gecommuniceerd en het sluit goed aan op mijn wensen. Ook is alles vlot en correct in behandeling genomen en verwerkt

  • Snel geholpen, voorlopige dekking snel geregeld!

  • Geen onduidelijkheid, direct iemand aan de lijn, die ook gewoon niet alleen het antwoord weet. Maar ook de goede vragen stelt.!

  • Ik heb de verzekering pas afgesloten op aanraden van mijn administrateur. Zeer goede voorwaarden en de scherpste premie.

  • Klantvriendelijk, transparant en korte lijnen

  • Verder is de alle informatie tijdens de adviesgesprekken duidelijk en transparant. De te betalen premie is zeer acceptabel. zeer tevreden goede service.

  • Via mijn financieel adviseur bij AOV specialist AOV-ZZP.nl terecht gekomen en afgesloten. Op referenties na gekeken en zag er vertrouwd en eerlijk uit. Vakkundig en vriendelijk en snel geholpen

  • Correcte afhandeling. Belt snel terug. Goede telefonische bereikbaarheid.

  • Krijg antwoord op al mijn vragen.Je moet wel voor een goed onafhankelijk vergelijk natuurlijk een behoorlijke digitale papierwinkel invullen (kan ook digitaal !!!),
    maar Anders kun je ook geen laagste premie garanderen natuurlijk.!

  • Advies gekregen om beter via Specialist AOV-ZZP.nl af te sluiten van mijn assurantieadviseurTot op heden geen spijt van gehad.

  • AOV-ZZP.nl werkt snel, en vriendelijk. Er wordt adequaat gereageerd op vragen/opmerkingen. Zijn proactief, een zeldzaamheid!

  • Afsluiten van de verzekering had wel nogal wat papierwerk nodig, maar uiteindelijk vlot verlopen. Goede voorwaarden beroeps) en scherpe premie. Blij mee!

  • Na het uitgebreide AOV Advies, deden we de aanvraag. Dat duurde het wat lang voordat er een reactie kwam

  • van de maatschappij. De dokter gaf steeds maar geen antwoorden aan de verzekeraars arts. Na paar keer bellen kwam het pas los.Daarna is het toch nog wel betrekkelijk snel geregeld,al met al ben ik heel tevreden over AOV-ZZP.nl

  • Tot op heden goed gehopen door uw mensen, maar nog maar zeer kort geleden verzekering bij u afgesloten.

  • Korte duidelijke communicatie, snelle behandeling van claim

  • Prima, snelle afhandeling, behulpzaam en mensvriendelijk.

  • Ik heb onlangs voor de eerste keer contact gezocht met AOV-ZZP.nl ivm een AOV oversluiting . Dit werd voortvarend en vakkundig opgestart en begeleid. Flinke premieverlaging dus de moeite waard om over te sluiten, vooral als je oude polis nog steeds op provisie loopt.

  • Wil de verzekeringen zeker aanbevelen, het is snel en goed geregeld. Wel hoop ik dat ik er nooit gebruik van hoef te maken!

  • Klantvriendelijk en behulpzaam personeel die mij telefonischen vakkundig o weg gehlpen geholpen hebben

  • Mijn ervaring met Arnaud Wennekus en AOV ZZP is zeer positief. Men is zeer klantvriendelijk en ze doen wat ze beloven.

  • Je moet even door wat papieren rompslomp als je iets te claimen hebt (dat hoeft volgens mij niet meer in het digitale tijdperk) maar ze doen wat ze zeggen en alles wordt opgelost. Prima verzekeraar.

  • Prima afhandeling, duidelijke afspraken en zeer klantvriendelijk. waar voor zijn geld!








Informatie over onze dienstverlening:

 

 

Tune Financial Planning,
3436 TR NIEUWEGEIN
AFM: 12002591 KvK: 30133702 BTW: 811609777
Op grond van de Wet financieel toezicht zijn wij verplicht u voorafgaand aan de totstandkoming van een financiële overeenkomst onderstaande informatie te verstrekken.
1 TUNE! Financial Planning
Registratie AFM

Ons kantoor is geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markt onder nummer:
12002591
Aard van dienstverlening
Ons kantoor heeft de vergunning om te adviseren en te bemiddelen in:
Levensverzekeringen
Schadeverzekeringen
Klachten
Uiteraard doen wij ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Indien u echter niet tevreden bent, vragen wij u dit ons direct te laten weten. Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht zo snel mogelijk te verhelpen.
Mocht u menen dat wij niet adequaat op uw klacht hebben gereageerd, dan kunt u zich wenden tot:
Kifid
Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG
Telefoon 0900-fklacht ofwel 0900-3552246 ( € 0,10 per minuut )
Adviesvrij
Ons kantoor is volledig adviesvrij. Dat wil zeggen dat wij geen enkele contractuele verplichting hebben om u te adviseren om te kiezen voor de financiële producten van bepaalde banken of hypotheekverstrekkers.
Meeste zaken doen wij inzake particuliere en zakelijke schade met ASR, en Nedasco, en Voogd & Voogd (via wie wij met alle andere marktpartijen zaken kunnen doen)
Qua hypotheken doen wij met een vijftiental partijen regelmatig zaken.
Geen zeggenschap
Wij zijn een volledig zelfstandige onderneming. Geen enkele bank, verzekeraar of andere aanbieder van financiële producten heeft stemrechten of een aandeel in ons kapitaal.
Selectie van aanbieders
Periodiek maken wij een selectie van de financiële producten die banken en verzekeringsmaatschappijen voeren. Hiermee werken wij met een aantal voorkeursmaatschappijen. Wij bepalen zelf wie dat zijn. Wij zijn dus volledig vrij in onze advisering.
Wijze van beloning inzake aov-zzp.nl (AOV) De kosten van onze advies/ vergelijkings-, bemiddelings- en onderhoudswerkzaamheden worden a l t i j d betaald door de klant.

 

ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR FINANCIËLE DIENSTVERLENERS


Artikel 1: Definities

1.1 Financiële Dienstverlener B.V.:
Financiële Diensverlener B.V.:
Tune Financial gevestigd te Nieuwegein aan de Kasteeldrift 80, 3436 TR te Nieuwegein hierna te noemen: "FD".

1.2 Opdrachtgever:
De natuurlijke of rechtspersoon aan wie FD enige offerte heeft verstrekt, aanbieding heeft gedaan of met wie zij een overeenkomst heeft gesloten.

1.3 Opdracht:
De door Opdrachtgever aan FD verstrekte Opdracht om te adviseren over of te bemiddelen bij het afsluiten van een Financieel Product alsmede het geven van uitvoering aan een tussen Opdrachtgever en FD overeengekomen abonnement.

1.4 Abonnement
Tussen Opdrachtgever en FD overeengekomen opdracht van dienstverlening inhoudende het, conform in het abonnement opgenomen voorwaarden, gedurende een bepaalde termijn begeleiden van Opdrachtgever bij het onderhoud en uitvoering van door Opdrachtgever in de abonnementsvoorwaarden gespecificeerde afgesloten financiële producten.

1.5 Financieel Product:
De hypotheek, verzekering, spaarrekening of het krediet of beleggingsobject, dan wel andere als zodanig in de zin van artikel 1:1 Wft aangewezen producten, waarover FD adviseert, waarin hij bemiddelt, en/of die hij op basis van een overeenkomst beheert.

1.6 Aanbieder:
De leverancier van een financieel product.

Artikel 2: Opdracht

2.1 Een overeenkomst tussen Opdrachtgever en FD wordt geacht tot stand te zijn gekomen op het moment dat FD een Opdracht schriftelijk heeft aanvaard, dan wel met de uitvoering daarvan is begonnen. FD is bevoegd om aan haar verstrekte Opdrachten zonder opgave van redenen te weigeren, ook nadat zij voor het verrichten van werkzaamheden een offerte aan Opdrachtgever heeft verstuurd.


2.1.1 Zodra wij de opdrachtbevestiging m.b.t. tot uitgebreid AOV Advies van u gekregen hebben, wordt het adviestraject geacht te zijn gestart. Indien opdrachtgever na het aangaan van de overeenkomst niet binnen vier weken de gevraagde aanvullende informatie aanlevert, is het afgesproken advies tarief ( € 295,- prijspeil 2015) direct verschuldigd en zal via automatische incasso worden geïncasseerd van het door opdrachtgever opgegeven rekeningnummer. Dit geldt ook indien nog geen concrete offerte van enige aanbieder aan u is gepresenteerd. Indien de opdrachtgever daarna de gevraagde bescheiden aanlevert,nemen wij de adviesopdracht verder ter hand.Ook als u na de bevestiging van uw akkoord wil stoppen met het traject of niets meer van u laat horen, is het afgesproken tarief per direct verschuldigd. U heeft na betaling tot 9 maanden na opdrachtdatum recht op kosteloos hernieuwd advies.

2.1.2  Zodra wij de opdracht tot bemiddeling* van uw AOV aanvraag van u doorgekregen hebben, (u geeft ons aan dat wij de verzekering voor u mogen aanvragen) wordt het Bemiddelingstraject geacht te zijn gestart. Indien opdrachtgever na het aangaan van de overeenkomst en zonder overleg de gevraagde informatie niet binnen vier weken aanlevert, is het afgesproken bemiddelingstarief direct verschuldigd en zal via automatische incasso worden geïncasseerd van het door opdrachtgever opgegeven rekeningnummer.
Ook als u na uw akkoord wil stoppen met de bemiddeling of niets meer van u laat horen, is het afgesproken bemiddelingstarief  per direct verschuldigd. Welk tarief in rekening wordt gebracht hangt af van welke fase in het bemiddelingstraject u zich bevindt als u annuleert. 
Indien de opdrachtgever na betaling daarna de gevraagde bescheiden alsnog aanlevert, nemen wij de bemiddelingsopdracht verder ter hand. 
In het Bemiddelingstraject onderscheiden we twee Fases:

Bemiddeling Fase 1.
U hebt de Opdracht tot Bemiddeling aan ons doorgegeven. Wij hebben uw verzoek tot bemiddeling ontvangen en hebben daarop na controle van het gehele dossier voor u de hiertoe benodigde persoonlijke documenten voor u opgesteld en toegestuurd.
Het bemiddelingstraject Fase 1 is daarmee ingegaan. Stel u wilt de verzekeringsaanvraag op dit moment annuleren. Wij brengen u hiervoor onze extra gemaakte werkzaamheden in rekening, met een maximum van € 395,- .

Bemiddeling Fase 2.
U heeft Bemiddeling Fase 1 doorlopen, U hebt de Opdracht tot Bemiddeling aan ons doorgegeven. Wij hebben uw verzoek tot bemiddeling ontvangen en aan u bevestigd en de benodigde persoonlijke documenten voor u opgesteld en toegestuurd. Vervolgens zijn de gevraagde aanvraagformulieren door u ingevuld, ondertekend en aan ons teruggestuurd. Wij hebben de verzekeringsaanvraag ontvangen en na uitgebreide controle met de benodigde zaken aan de verzekeraar doorgezonden. In sommige gevallen hebben wij een keuring geregeld of financiële stukken voor u opgevraagd en gecontroleerd. Vaak hebben wij in deze fase uitgebreid overleg met de verzekeraar over aangeleverde zaken gedurende langere periode.
Stel U wilt de verzekeringsaanvraag in deze fase zelf annuleren, of de maatschappij wijst uw verzekeringsaanvraag om wat voor reden uiteindelijk af, of u kunt niet akkoord gaan met een voorgestelde uitsluiting van de verzekeraar. Wij brengen u het volledige Bemiddelingstarief in rekening (€ 495,- prijspeil 2015).  Het is weliswaar vaak teleurstellend als de gewenste verzekering uiteindelijk niet tot stand komt, maar feit is dat er dezelfde en vaak zelfs aanmerkelijk méér en uitgebreidere werkzaamheden aan zijn voorafgegaan.

*Definitie Bemiddeling: Alle werkzaamheden in de uitoefening van een beroep of bedrijf gericht op het tot stand brengen van een overeenkomst tussen een klant en een aanbieder’.   (Bron AFM)

2.2 Alle aan FD verstrekte Opdrachten komen uitsluitend tot stand met FD en worden door haar uitgevoerd, ook als het de bedoeling van Opdrachtgever is dat de Opdracht door een bepaalde bij FD werkzame persoon zal worden uitgevoerd.

2.3 Aan FD verstrekte Opdrachten leiden uitsluitend tot inspanningsverplichtingen van FD, niet tot resultaatsverplichtingen, tenzij uit de aard van de verstrekte Opdracht of uit hetgeen partijen zijn overeengekomen anders blijkt.

2.4 Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen zijn door FD opgegeven termijnen waarbinnen zij de haar verstrekte Opdracht zal uitvoeren, nimmer te beschouwen als fatale termijn.

2.5 Deze algemene voorwaarden zijn mede bedongen ten behoeve van de bestuurders en/of vennoten van FD en alle voor haar werkzame personen. De toepasselijkheid daarvan blijft bestaan indien voormelde bestuurders/vennoten en/of andere voor haar werkzame personen niet meer voor FD werkzaam zijn.

2.6 Eventuele inkoop- of andere voorwaarden waarnaar Opdrachtgever bij de acceptatie van een aanbod of offerte of het sluiten van een overeenkomst verwijst zijn niet van toepassing, tenzij deze door FD zonder voorbehoud en schriftelijk zijn aanvaard.

Artikel 3: Aanbiedingen en offertes van Aanbieder en adviezen FD

3.1 Door FD namens een Aanbieder aan Opdrachtgever gepresenteerde aanbiedingen of offertes zijn, tenzij daarin uitdrukkelijk anders is aangegeven, vrijblijvend en onder voorbehoud van acceptatie door de betreffende Aanbieder.

3.2 Aan door FD gemaakte berekeningen met betrekking tot de kosten van een financieel product en de eventuele doorwerking daarvan in de maandlasten van Opdrachtgever, kan Opdrachtgever geen rechten ontlenen. Deze berekeningen dienen als voorlopig en indicatief te worden beschouwd en kunnen onderhevig zijn aan tussentijdse rente- en premiewijzigingen. Pas wanneer een Aanbieder een offerte heeft uitgebracht welke door Opdrachtgever is geaccepteerd, kan FD een definitieve berekening van de maandlasten verschaffen.

3.3 Door FD aan Opdrachtgever verstrekte adviezen zijn momentopnames en gebaseerd op versimpelde veronderstellingen van de op dat moment geldende wet- en regelgeving. Pas wanneer een Aanbieder een offerte heeft uitgebracht welke door Opdrachtgever is geaccepteerd, kan FD een definitieve berekening van de maandlasten verschaffen.


Artikel 4: Communicatie

4.1 In het geval Opdrachtgever enig digitaal bericht aan FD heeft verzonden mag hij er pas op vertrouwen dat dit bericht FD heeft bereikt indien hij een bevestiging van de ontvangst daarvan, niet zijnde een automatische ontvangstbevestiging, heeft ontvangen.

4.2 Algemene, al dan niet op internet, al dan niet op aanvraag van Opdrachtgever, door FD verstrekte informatie, is vrijblijvend en wordt nimmer beschouwd als een door FD gegeven advies in het kader van een aan haar verstrekte Opdracht, behoudens voor zover uit mededeling van FD het tegendeel blijkt of het een op de persoonlijke situatie van Opdrachtgever toegespitst advies betreft.

4.3 Totdat Opdrachtgever een adreswijziging aan FD heeft bekend gemaakt, mag FD erop vertrouwen dat Opdrachtgever bereikbaar is op het door hem bij aanvang van de Opdracht opgegeven adres, waaronder begrepen diens e-mailadres.


Artikel 5: Inschakeling derden

5.1 Het is FD toegestaan om bij de uitvoering van de aan haar verstrekte Opdracht indien nodig gebruik te maken van derden. Met de inschakeling van deze derden zullen gemoeide kosten worden doorbelast aan Opdrachtgever.

5.2 Voor zover FD bij de uitvoering van de aan haar verstrekte Opdracht gebruik moet maken van door externe adviseurs opgestelde adviezen, waaronder begrepen adviezen van accountants, advocaten, fiscalisten etc., zal zij daarbij zoveel mogelijk van tevoren overleg plegen met Opdrachtgever en bij de selectie van de betreffende derde(n) de nodige zorgvuldigheid in acht nemen. FD is niet aansprakelijk voor (toerekenbare) tekortkomingen van deze externe adviseurs.

5.3 FD is, op gelijke wijze als voor haar eigen werknemers, verantwoordelijk voor de door haar bij de uitvoering van de aan haar verstrekte Opdracht ingeschakelde derden, die niet zijn aan te merken als externe adviseur in de zin van het hiervoor in artikel 5.2. bepaalde, zoals uitzendkrachten, externe administratiebureaus etc.


Artikel 6: Honorarium en betaling

6.1 Het voor haar dienstverlening aan FD toekomende honorarium kan begrepen zijn in de aan Opdrachtgever door de Aanbieder in rekening te brengen bedragen of er kan tussen FD en Opdrachtgever een uurtarief, een vast honorarium of abonnement worden overeengekomen, dan wel een combinatie daarvan.

6.2 FD is gerechtigd om haar tarieven, waaronder begrepen eventuele abonnements- kosten, jaarlijks per 1 januari te verhogen conform de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens, gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), uitgaande van basisjaar 2006 = 100, dan wel volgens een vast percentage zoals overeengekomen door FD en opdrachtgever.

6.3 Wijzigingen in van overheidswege opgelegde belastingen en/of heffingen worden altijd aan Opdrachtgever doorberekend. FD is gerechtigd overeengekomen tarieven tussentijds te verhogen wanneer zich na het accepteren van de Opdracht stijgingen voordoen in de kosten van materialen of diensten die voor de uitvoering van de Opdracht nodig zijn, en/of van andere kosten, welke de kostprijs van FD beïnvloeden.

6.4 In het geval FD werkt op declaratiebasis kan een voorschot in rekening worden gebracht dat door Opdrachtgever moet worden voldaan alvorens FD start met de uitvoering van de Opdracht

6.5 Facturen van FD dienen door Opdrachtgever te worden betaald binnen 14 dagen na de factuurdatum op de door FD voorgeschreven wijze, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen of de factuur anders vermeldt.

6.6 Indien Opdrachtgever de door hem wegens afgesloten verzekeringen te betalen premies niet tijdig betaalt, kan de Aanbieder de dekking onder de verzekering opschorten en in geval van schade weigeren deze te vergoeden. Indien de premie- en/of rentebetalingen betrekking hebben op een afgesloten hypotheek, kan de Aanbieder bovendien besluiten tot executoriale verkoop van de onroerende zaak waarop de afgesloten hypotheek betrekking heeft over te gaan. FD is in deze gevallen nimmer aansprakelijk ten opzichte van Opdrachtgever.

6.7 Verrekening door Opdrachtgever van door FD voor haar dienstverlening in rekening gebrachte bedragen met een door Opdrachtgever gestelde tegenvordering, dan wel opschorting van betaling door Opdrachtgever in verband met een door deze gestelde tegenvordering, is slechts toegestaan voor zover de tegenvordering door FD uitdrukkelijk en zonder voorbehoud is erkend of in rechte onherroepelijk is vastgesteld.


6.8 Indien Opdrachtgever de door FD in rekening gebrachte bedragen niet binnen de overeengekomen termijn betaalt, raakt Opdrachtgever, zonder dat een voorafgaande ingebrekestelling nodig zal zijn, over het openstaande bedrag de wettelijke rente verschuldigd. Indien de Opdrachtgever ook na ingebrekestelling nalatig blijft om het openstaande bedrag aan FD te voldoen kan FD de incassering van haar vordering uit handen geven, in welk geval Opdrachtgever tevens gehouden zal zijn tot vergoeding van de buitengerechtelijke incassokosten. De buitengerechtelijke incassokosten bedragen maximaal € 6.775,00 en worden vastgesteld overeenkomstig de volgende staffel:

- Over de eerste € 2.500,00: 15% met een minimum van €40,00;
- Over de volgende € 2.500,00: 10%;
- Over de volgende € 5.000,00: 5%
- Over de volgende € 190.000,00: 1%
- Over het meerdere: 0,5%

6.9 Door Opdrachtgever gedane betalingen strekken steeds eerst ter afdoening van alle verschuldigde rente en kosten en vervolgens van opeisbare facturen die het langst openstaan, zelfs al vermeldt Opdrachtgever dat de voldoening betrekking heeft op een latere factuur.

6.10 Indien de kredietwaardigheid van Opdrachtgever daartoe naar het oordeel van FD aanleiding geeft, is FD bevoegd om de levering van haar diensten op te schorten, totdat de Opdrachtgever voldoende zekerheid voor zijn betalingsverplichtingen heeft verschaft.


Artikel 7: Informatie van Opdrachtgever

7.1 Opdrachtgever zal steeds, gevraagd en ongevraagd, alle relevante informatie verstrekken aan FD die hij nodig heeft voor een correcte uitvoering van de verstrekte Opdracht. Hieronder dient onder andere, doch niet uitsluitend, te worden begrepen een situatie waarin er zodanige veranderingen optreden in de gezinssamenstelling, het inkomen, de vermogenssituatie, de bedrijfsbestemming, de bedrijfsomvang, het voorraadbeheer enz. van Opdrachtgever, dat FD haar adviezen daaraan zou moeten aanpassen of dat reeds afgesloten financiële producten mogelijk niet meer toereikend zijn.

7.2 FD kan slechts ten opzichte van Opdrachtgever aan de op hem rustende zorgverplichting voldoen indien Opdrachtgever het in 7.1 bepaalde strikt naleeft.

7.3 Indien voor de uitvoering van de overeengekomen Opdracht noodzakelijke gegevens niet, niet tijdig of niet overeenkomstig de gemaakte afspraken ter beschikking van FD zijn gesteld, of indien Opdrachtgever op andere wijze niet aan zijn (informatie)verplichtingen heeft voldaan, is FD bevoegd over te gaan tot opschorting van de uitvoering van de Opdracht.

7.4 Opdrachtgever is zelf volledig verantwoordelijk voor de juistheid en volledigheid van alle door hem aan FD verschafte informatie. Indien het niet tijdig, juist of volledig aanleveren van informatie tot gevolg heeft dat FD meer tijd of extra kosten aan de uitvoering van de Opdracht moet besteden, belast FD het met die extra tijd gemoeide honorarium en/of de extra te maken kosten door aan Opdrachtgever.

7.5 Indien achteraf blijkt dat Opdrachtgever onjuiste of onvolledige informatie heeft gegeven op basis waarvan FD de Opdracht heeft uitgevoerd, kan de Aanbieder op grond van diens (algemene) polisvoorwaarden gerechtigd zijn om de verzekering of het krediet (met onmiddellijke ingang) te beëindigen, dan wel gerechtigd zijn om te besluiten niet tot vergoeding van geleden schade over te gaan.


Artikel 8: Aansprakelijkheid van FD

8.1 Iedere aansprakelijkheid van FD alsmede van haar bestuurders, haar werknemers en de door FD bij de uitvoering van de Opdracht ingeschakelde personen, is beperkt tot het bedrag dat in het desbetreffende geval onder de beroepsaansprakelijkheidsverzekering van FD wordt uitgekeerd, inclusief het door FD te dragen eigen risico. Op verzoek wordt aan belanghebbenden nadere informatie over de beroepsaansprakelijkheidsverzekering verstrekt.

8.2 In het geval de in artikel 8.1 bedoelde beroepsaansprakelijkheidsverzekering van FD in een specifiek geval geen dekking verleent, is de aansprakelijkheid van FD alsmede van haar bestuurders, haar werknemers en de door FD bij de uitvoering van de Opdracht ingeschakelde personen, beperkt tot maximaal het totaal van het, ter zake de Opdracht die aan de ontstane schade ten grondslag ligt, aan de Opdrachtgever in rekening gebrachte honorarium. Indien FD geen honorarium voor haar dienstverlening aan Opdrachtgever in rekening heeft gebracht, is de aansprakelijkheid van FD en de hare beperkt tot de door de Aanbieder aan Opdrachtgever in rekening gebrachte premie.

8.3 De uitvoering van de verstrekte Opdracht geschiedt uitsluitend ten behoeve van Opdrachtgever. Derden kunnen aan de inhoud van de verrichte werkzaamheden voor Opdrachtgever geen rechten ontlenen.

8.4 FD is nimmer aansprakelijk voor schade welke door de Opdrachtgever of derden wordt geleden als gevolg van onjuiste, onvolledige of ontijdige door de Opdrachtgever verstrekte inlichtingen.

8.5 FD is nimmer aansprakelijk voor welke schade dan ook, die voortvloeit uit fouten in door FD gebruikte software of andere computerprogrammatuur.

8.6 FD is nimmer aansprakelijk voor welke schade dan ook, die voortvloeit uit de omstandigheid dat door Opdrachtgever aan FD verzonden (email)berichten FD niet hebben bereikt.

8.7 FD is nimmer aansprakelijk voor welke schade dan ook, die voortvloeit uit de omstandigheid dat de Opdrachtgever de aan hem in rekening gebrachte premies en/of renten voor door hem, na bemiddeling van FD, afgesloten financiële producten, niet tijdig heeft voldaan.

8.8 FD is nimmer aansprakelijk voor welke schade dan ook, die het gevolg is van de omstandigheid dat een door Opdrachtgever met diens wederpartij overeengekomen financieringsvoorbehoud is verstreken.

8.9 FD is nimmer aansprakelijk voor welke schade dan ook, die veroorzaakt wordt doordat de Aanbieder er niet of niet tijdig voor zorg draagt dat de voor het passeren van de hypotheekakte benodigde stukken gereed zijn en/of de geldmiddelen niet of tijdig bij de notaris in depot staan.

8.10 In het geval FD adviseert omtrent c.q. bemiddelt bij de afsluiting van financiële producten waar een belegging- en/of investeringscomponent deel van uit maakt, verschaft FD een prognose ten aanzien van de mogelijk te behalen resultaten van het betreffende product. Dit vormt slechts een indicatie. FD is nimmer aansprakelijk voor schade zijdens Opdrachtgever of derden, die direct of indirect voortvloeit uit een (tegenvallende) waardeontwikkeling van financiële producten en/of (het tegenvallen van) resultaat, rendement, rentabiliteit e.d. van financiële producten. Voorts is FD niet aansprakelijk voor schade die wordt geleden als gevolg van fouten of onjuistheden in van derden, onder wie begrepen enige Aanbieder, afkomstige prognoses omtrent een te behalen resultaat, rendement, rentabiliteit e.d.

8.11 Het in dit artikel bepaalde laat onverlet de aansprakelijkheid van FD voor schade welke veroorzaakt is door de opzet of bewuste roekeloosheid van haar ondergeschikten.

8.12 Opdrachtgever is eerst gerechtigd tot ontbinding van enige overeenkomst met FD indien FD zelfs na deugdelijke ingebrekestelling toerekenbaar in gebreke blijft om aan haar verplichtingen jegens Opdrachtgever te voldoen. Betalingsverplichtingen welke zijn ontstaan voor het tijdstip van ontbinding en/of welke betrekking hebben op reeds geleverde diensten, dienen onverminderd door Opdrachtgever te worden nagekomen.


Artikel 9: Overmacht

9.1 FD is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting indien dit voor FD redelijkerwijze niet mogelijk is ten gevolge van buiten toedoen van FD ontstane veranderingen in de bij het aangaan der verplichtingen bestaande omstandigheden.

9.2 Een tekortkoming in de nakoming van een verplichting van FD geldt in ieder geval niet als toerekenbaar en komt niet voor haar risico in geval van verzuim en/of tekortkoming door of bij haar leveranciers, onderaannemers, vervoerders en/of andere ingeschakelde derden, bij brand, werkstaking of uitsluiting, relletjes of oproer, oorlog, overheidsmaatregelen, waaronder uitvoer-, invoer- of doorvoerverboden, vorst en alle andere omstandigheden welke van dien aard zijn dat gebondenheid niet meer van FD kan worden gevergd.

 


Artikel 10: Bescherming persoonsgegevens

10.1 Door Opdrachtgever aan FD verstrekte persoonsgegevens zullen door FD niet worden gebruikt of verstrekt aan derden voor andere doeleinden dan ten behoeve van de uitvoering van de aan haar verstrekte Opdracht of door haar aan de Opdrachtgever te verzenden mailingen e.d., behoudens voor zover FD op grond van de wet of openbare orde in het kader van haar bedrijfsuitoefening verplicht is om de betreffende gegevens aan een daartoe aangewezen instantie te verstrekken.

10.2 Indien Opdrachtgever bezwaar heeft tegen opname van diens persoonsgegevens in enige mailinglist e.d. van FD, zal FD de betreffende gegevens op eerste schriftelijk verzoek van Opdrachtgever uit het betreffende bestand verwijderen.

Artikel 11: Klachteninstituut

11.1 FD is aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KIFID) onder nummer 300.000439 Een geschil voortvloeiend uit offertes, aanbiedingen en overeenkomsten waarop de onderhavige voorwaarden van toepassing zijn, kan ter keuze van de Opdrachtgever  worden voorgelegd aan hetzij de Geschillencommissie Financiële Dienstverlening, hetzij de burgerlijke rechter.

11.2 FD conformeert zich op voorhand aan een door de Geschillencommissie Financiële Dienstverlening te geven bindend advies, voor zover het belang van het voorgelegde geschil een bedrag van € 25.000,- (zegge en schrijven vijfentwintigduizend euro) niet te boven gaat. Indien het betreffende geschil genoemd geldelijk belang te boven gaat, heeft FD de mogelijkheid om niet mee te werken aan een bindend advies.


Artikel 12: Verval van recht

12.1 Klachten met betrekking tot door FD verrichte werkzaamheden of de hoogte van de door haar in rekening gebrachte bedragen, dienen, op straffe van verval van recht, schriftelijk en binnen 60 dagen nadat Opdrachtgever de stukken, informatie of factuur waarop zijn klacht betrekking heeft, heeft ontvangen, dan wel redelijkerwijze kennis had kunnen nemen van de door hem geconstateerde tekortkoming in de prestatie van FD, te worden ingediend bij FD. Het indienen van een klacht schort nimmer de betalingsverplichtingen van Opdrachtgever op.

12.2 Alle vorderingsrechten en andere bevoegdheden van Opdrachtgever uit welke hoofde dan ook in verband met door FD verrichte werkzaamheden, vervallen in ieder geval vijf jaar na het moment waarop Opdrachtgever bekend werd of redelijkerwijs bekend kon zijn met het bestaan van deze rechten en bevoegdheden.


Artikel 13: Diversen

13.1 Op alle door FD uitgebrachte aanbiedingen en offertes alsmede op de door haar aanvaarde Opdrachten is het Nederlandse recht van toepassing.

13.2 In het geval de inhoud van schriftelijk tussen FD en Opdrachtgever gemaakte afspraken, afwijkt van hetgeen in deze algemene voorwaarden is bepaald, prevaleren de schriftelijk gemaakte afspraken.

13.3 Indien partijen blijkens enig schriftelijk document van deze algemene voorwaarden afwijkende afspraken hebben gemaakt, prevaleren die andersluidende afspraken. Afwijkingen van en/of aanvullingen op deze algemene voorwaarden binden FD slechts voor zover deze uitdrukkelijk schriftelijk tussen FD en Opdrachtgever zijn overeengekomen.

13.4 Indien enige bepaling van deze algemene voorwaarden nietig blijkt te zijn, wordt alleen de betreffende bepaling van toepassing uitgesloten, alle overige bepalingen blijven hun gelding onverkort behouden.

13.5 FD is gerechtigd de inhoud van deze algemene voorwaarden tussentijds eenzijdig te wijzigen. In het geval FD tot tussentijdse wijziging overgaat stelt zij Opdrachtgever daarvan in kennis onder gelijktijdige toezending van de aangepaste algemene voorwaarden. Opdrachtgever is gerechtigd binnen 30 dagen na de datum waarop hij in kennis is gesteld van de betreffende wijzigingen tegen de toepasselijkheid van de aangepaste voorwaarden bezwaar te maken. Alsdan treden partijen in overleg over de inhoud van de van toepassing zijnde algemene voorwaarden. Indien Opdrachtgever tegen de gewijzigde inhoud van de algemene voorwaarden geen bezwaar maakt beheersen deze vanaf de door FD genoemde datum de tussen partijen gemaakte afspraken.

Laagste premiegarantie Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen zelfstandig ondernemer

Als U via TUNE! een offerte hebt ontvangen maar nog geen definitieve aanvraag ter bemiddeling aan TUNE! heeft ingediend en u gebruik wilt maken van onze laagste premie garantie kunt U dat ons duidelijk maken door de offerte, die 100% kwalitatief gelijkwaardig maar goedkoper is, te sturen per post of e-mail. Vermeldt dat U gebruik wil maken van de laagste premiegarantie.
Wij zullen, als na beoordeling door TUNE! blijkt dat de dekking kwalitatief gelijkwaardig is, ons tot het uiterste inspannen om uw aanvraag onder betere of minimaal gelijkwaardige condities te kunnen onderbrengen, zonder dat aan u extra kosten worden doorberekend.

 Incasso 

Garantie op ons Persoonlijk Adviesrapport

Als u binnen 30 dagen na akkoord op onze afspraakbevestiging inzake AOV advies overeenkomst gemotiveert aangeeft dat u ons AOV Advies niet waardevol vind geven wij zonder discussie uw geld terug.

Fraude/Verzwijging
In het geval van verzwijging/fraude of het redelijkerwijs vermoeden van fraude, dit ter beoordeling van TUNE! , zijn wij wettelijk verplicht melding te maken bij de diverse instanties, ook deze tijd factureren wij aan u. De extra uren worden buiten de reeds verschuldigde advies- en bemiddelingskosten doorberekend met een minimum van € 175,- en een maximum van € 250, -.

Inzake de betalingen en betalingsverplichtingen van cliënt jegens intermediair wordt de afhandeling hieromtrent mogelijk uitbesteed aan derden.

Telefoonservice

Onze Telefoonservice is van
09:00-21:00 uur bereikbaar op:
030 - 6 30 88 30